A KRÉTA (Köznevelési Regisztrációs és Tanulmányi Alaprendszer) DKT – Digitális Kollaborációs Tér Tanulói felületét bemutató videó.

A KRÉTA Digitális Kollaborációs tér – rövidítve DKT – egy olyan komplex modul, amely segíti a tanárok és a diákok digitális online együttműködését, kommunikációját és a feladatok kiadását, szükségtelenné téve egyéb oktatási szoftverek használatát. Kiemelt funkciója a tanórai feladatok, a házi feladatok komplex, logikailag egységes rendszerben történő megjelenítése és kezelése, emellett alkalmas csoportos (projekt-) feladatok kezelésére is. Továbbá kezeli a határidőket, a beadási időszakokat a feladatok, házi feladatok esetében, és képes online kommunikációs platformot biztosítani a diákok és tanárok között.

 

 

Rendhagyó Halloween-party a Körzetiben

Az őszi szünet előtti utolsó tanítási napon megszállták a boszorkányok, lidércek és más szellemes lények a Körzeti iskolát. Ez évben rendhagyó módon került megrendezésre a „Halloween-party” iskolánkban. A járványhelyzet miatt az iskola szintű nagy buli elmaradt, de a „Halloween legek versenye”, a „tökös” tanórák és az osztályokban tartott boszorkányos osztálybulik felpezsdítették a mindennapok rutinját. Nagyon jó hangulatban köszöntek el délután a tanulók az osztálytermektől az őszi szünet hetére.

P_20201022_082948      P_20201022_084312

Őszi “Gesztenye móka” projektzáró az 1.b osztályban

„Kopogtat a vadgesztenye, vége van a nyárnak.

Anyu mondja: ideje, hogy az isibe járjak.” D.L.

A gesztenye volt az 1.b osztály első projektjének témája.

A projekt módszer alkalmazásával sajátos tanulási módon egyéni és csoportos tapasztalással szereznek ismereteket a tanulók. Egy témát minél több oldalról megismerve, összefüggéseket, kapcsolódási pontokat fedeznek fel. Mindeközben gondolkodnak, tevékenykednek, tapasztalatokat szereznek, élményt gyűjtenek. Őszi “Gesztenye móka” projektzáró az 1.b osztályban bővebben…